Vil du ringes op?
 
			Gør det hele mere enkelt
ved at lade vores Google Ads bureau varetage din Google annoncering
At iværksætte Google reklame og search ads, kan lyde simpelt. Men det er det ikke, hvis du vil have rigtig gode resultater ud af det.
Det kræver indsigt og viden i hvordan systemet virker, hvor faldgruberne er, og at kombinere det hele korrekt sammen, så du opnår den ønskede effekt. Derfor kan det stærkt anbefales, at du lader professionelle varetage opgaven med din Google annoncering. Så får du også tid til at gøre det, du er bedst til i din virksomhed.
Google Shopping –
produktannoncering der giver mærkbare resultater
Du har garanteret rigtig mange gode varer i din webshop eller i din butik. Men det kan være en udfordring at få potentielle kunder til at opdage dem – og købe dem. Her er Google Shopping annoncer en god metode til at få kundernes opmærksomhed.
Fordelen ved den type annoncering er at kunden, ved sin søgning, får vist billede af produktet inkl. pris op som noget af det første. Konkurrenternes produkter vil formentlig også være der. Men hvis kunden trykker på dit produkt, kan det i mange tilfælde føre til et hurtigt salg.
FAQ 
– ofte stillede spørgsmål
Hvad er Google Ads søgeannoncering?
Google Ads er online annoncering via søgemaskinen Google. Denne type annoncering er baseret på de søgetermer, som potentielle kunder indtaster. Det gør denne metode ret effektiv, da kunden allerede har interesse i de produkter eller ydelser de har behov for hjælp til.
Hvad koster Google Ads?
Det er ikke så ligetil at sætte en eksakt pris på Google Ads. Det baseres på hvor stor konkurrence der er på feltet. F.eks. hvad dine konkurrenter er villige til at betale for at komme op på de søgeord de har valgt til deres annoncering. Det har også betydning for din pris, da det er en auktion der afgør hvem der skal ligge hvor på siden. Fordelen ved at bruge Google search ads til annoncering er, at du ret præcist kan definere hvordan dit budget skal se ud og bruges.
Vi søsætter dine Google Ads
(tidligere Adwords) kampagne med fokus på hurtige og gode resultater
Når vi varetager dine search ads kampagner, er det en løbende proces. I samarbejde med den viden vi får fra dig, skaber vi de annoncer vi mener der opnår det resultat du ønsker. Men vi stopper ikke der.
Vi vurderer hele tiden, hvilke kampagner og annoncer der er mest effektive og justerer dem til. På den måde bruges der mest energi og annoncekroner på dem der giver dig kunder i butikken.
Vi sørger også for løbende at arbejde med negative søgeord. At arbejde med negative søgeord betyder, at vi løbende ser hvilke søgeord der bliver benyttet at de potentielle kunder, og ekskludere de søgeord som ikke er relevante for dig som kunde. Et eksempel kan f.eks. være en håndværker, som bliver vist på relevante søgeord i kombination med ”gør det selv”, ”gratis” ”løn”, ”uddannelse” osv. Det er naturligvis ikke en god idé at bruge penge på den slags klik hver eneste måned. Derfor arbejder vi også løbende med netop dette område.
Google Ads priser
– tilpasset dit budget og mål
I vores pristabel finder du eksempler på, hvad forskellige Google Ads-løsninger koster. Det giver dig et tydeligt billede af, hvordan vi kan tilpasse annonceringen til dit budget og dine mål. Uanset om du ønsker at starte i det små eller satse stort, sikrer vi, at dine penge bruges effektivt.
Vi arbejder altid målrettet med løbende optimering, så du får mest muligt ud af dine annoncer. På den måde kan du trygt vælge den pakke, der matcher dine ambitioner og får din virksomhed til at vokse online.
Google Ads
Op til 20 annoncegrupper - årligt- Oprettelse af kampagnestruktur
- Udarbejdelse af annoncegrupper
- Udarbejdelse af tekstannoncer
- Splittest af annoncer
- Mulighed for display-annoncering
- Opsætning af tracking af henvendelser
- Månedlig rapportering
- Kvartalsvis tlf. opfølgning
- Prisen er ekskl. moms og opstart (3.495 kr. i engangsydelse)
Google Ads
Op til 20 annoncegrupper - kvartalsvis- Oprettelse af kampagnestruktur
- Udarbejdelse af annoncegrupper
- Udarbejdelse af tekstannoncer
- Splittest af annoncer
- Mulighed for display-annoncering
- Opsætning af tracking af henvendelser
- Månedlig rapportering
- Kvartalsvis tlf. opfølgning
SEO
1 søgeord – årligt- On-page optimering af hjemmesiden
- Udarbejdelse af søgeordsanalyser
- Udarbejdelse af tekster
- Linkbuilding og intern linkbuilding
- Oprettelse af Schema Markup
- Teknisk SEO
- Optimering af billeder
- Månedlig placeringssporing
- Kvartalsvis tlf. opfølgning
- Prisen er ekskl. moms og opstart (3.495 kr. i engangsydelse)
SEO
3 søgeord – årligt- On-page optimering af hjemmesiden
- Udarbejdelse af søgeordsanalyser
- Udarbejdelse af tekster
- Linkbuilding og intern linkbuilding
- Oprettelse af Schema Markup
- Teknisk SEO
- Optimering af billeder
- Opsætning af tracking af henvendelser
- Månedlig placeringssporing
- Kvartalsvis tlf. opfølgning
- Prisen er ekskl. moms og opstart (3.495 kr. i engangsydelse)
Grundigt Google Adwords bureau 
med fokus på data og konverteringer og kunder i hele Danmark
Når der bruges midler på at annoncere, er det for de fleste virksomhedsejere vigtigt at få indsigt i hvordan tiltagene virker. Ligeledes er det vigtigt for os, som dit bureau, at vide hvilke søgeord der er mest effektive. På den måde kan vi give dig de bedste resultater.
Det gør vi ved at opsætte Google Analytics i kombination med Google Tag Manager. Disse værktøjer giver os nemlig et helt klart indblik i, hvad brugerne gør, og om de kampagner der er opsat, giver henvendelser og nye kunder.
Med Google display kan du profilere dine annoncer visuelt
 – det er også effektivt til remarketing og custom intent
Med display annoncering guider du, via visuelle virkemidler i form af bannere, kunden ind på en landingpage tilknyttet din virksomhed. Kun når kunden klikker på din annonce, opkræves der penge. Typisk vil disse bannere forekomme på tjenester tilknyttet Google Display netværket.
Denne annoncemetode er også et godt middel til remarketing. Du kan nemlig også målrette den til kunder, der har besøgt din hjemmeside, så du med din bannerannonce er ”top of mind”.
Display annoncer er også effektive ved den såkaldte custom intent annoncering. Her kan dine bannerannoncer bl.a. vises for personer der har besøgt konkurrentens hjemmeside samt et audience (publikum/klientel) der minder om folk som har besøgt konkurrentens hjemmeside, eller søgt på bestemte søgeord eller søgefraser.
Vi tilbyder også SEO – gennemarbejdet søgemaskineoptimering der gør at kunder finder dig på Google
For at kunderne kan finde dig online, er det vigtigt at have et website med god SEO, altså søgemaskineoptimering. Det har vi mange års erfaring med.
Igennem grundige analyser, tekstforfatning, teknisk SEO og hjemmesidedesign, hjælper vi dig med at få en god placering på Google.
Målet vil være at prøve at få din hjemmeside eller webshop, så langt op på side 1 som muligt. På denne måde vil dit website, der præsenterer dine ydelser, services, produkter og lignende være et af de første og mest relevante resultater der dukker op.
Brug for hjælp til Google Ads fra et professionelt Adwords bureau? Henvend dig her gratis og uforpligtende
Ønsker du at få flere kunder igennem Google? Så er du kommet til det rette sted. Vi kan træffes på tlf. 30 31 32 90 for en nærmere snak om, hvordan vi kan hjælpe dig. Vil du hellere skrive med os, er du ligeledes velkommen til at henvende dig på mail eller igennem vores kontaktformular.
Har du brug for hjælp til annoncering via Google, hjælper vi kunder i Odense, Aarhus, Aalborg, København og hele Danmark.
